Blogger Templates

Tuesday, November 22, 2011

cuti hujung tahun...

tit tot...
assalamualaikum...

yeah!19 November 2011 bermulalah cuti hujung tahun bagi pelajar2 IPG..yahoo!
cuti ini memang ditunggu2 kerana:

- dapat rehatkan minda dari sSTUDY
- dapat balik jumpa family!!yeah!
- boleh bangun lewat...haha!!
   p/s: x sabar mahu balik rumah coz ada perubahan yang amat drastik dengan rumah...hehe..

cuti kali ini,saya balik agak lewat coz 19 Nov ada exam MUET..hoho, ini kali yang kedua saya ambil Muet..huh!sangat memalukan..tapi x apa,bak kata rakan sekelas saya: "ambil pengalaman"..

20.11.2011 baru la saya balik ke rumah..balik kali ini terasa safe & syok sikit coz ada teman..
hehe..tQ kepada rakan sekelas saya yang juga berasal dari Sabah kerana sudi menemankan saya..^___^

~~~bermula la episod cuti2 Malaysia tRah...

No comments:

Post a Comment