Blogger Templates

Tuesday, November 29, 2011

Cuti-cuti Malaysia tRah..

Day 6: (part 2)

misi utama: mengahdiri perkahwinan saudara & tengok wayang

kali ini mahu cerita aktiviti yang saya buat sebelah malam pula..^^
lepas balik saja dari tengok orang kahwin, saya main2 dengan anak2 buah saya..rindu sangat dengan dorang..
seorang tu baru berumur 4 tahun ++, tapi fasih sangat BI nya..pintar lagi tu..
adik dia pula 1 tahun 8 bulan, comel sangat..baru 1 tahun lebih tapi sudah pandai cakap..hebat betul!

puas bermain dengan dorang, saya pergi mandi..lepas tu, makan sambil tengok cerita korea dengan kazen saya..
tajuk cerita korea tu: " Scent of a Woman"

sumber: Mr. Google

boleh tahan la juga cerita ini..tapi sedih la coz heroin cerita ini ada kanser dan dijangkakan cuma ada 3-4 bulan saja lagi untuk hidup..heroin ini ada tulis 20 wish yang ingin dicapai sebelum dia meninggal..salah satunya dia mahu date dengan hero tu..alalala..

   jam 10.30 pm, saya dengan 4 orang kazen saya pergi tengok wayang..
movie yang akan kami tengok adalah....jeng3..
.
.
.
.
.
.
.
Breaking Dawn Part 1

ada 1 insiden berlaku di panggung wayang ini...


untuk memudahkan kami, kami gunalah lif untuk cepat sampai di panggung wayang tersebut..
ya la kan, siapalah sanggup exercise malam2 dengan menaiki tangga..hoho
dengan excitednya saya menekan butang ke atas..lepas tu, kami tunggulah lif tu buka..
sekali buka, hohoho..menggerunkan..y?
coz dalam lif tu gelap~!!erk..kami hairan juga lah..napa pula lif ini gelap??hmmm...banyak tanda tanya yang bermain di minda kami..mahu x mahu, kami masuk juga dalam lif tu..
kazen saya tekan la nombor 5..
yang menghairankan + menggerunkan lagi adalah: selalunya lif bergerak dengan laju, tapi entah napa time kami dalam lif tu, lif tu boleh2 bergerak lambat...kesimpulannya memang slow gila la..seram sejuk juga saya dalam lif tu..

hmmm...nasib baiklah kami selamat sampai di panggung wayang tersebut & berhasil membeli tiket breaking dawn..^^..
happynya..

kami balik rumah pada jam 1 lebih2 la..fuh!memang freedom la..
jarang saya boleh balik selewat ini..hehe..

I have fun with my cousins...yeah!tQ 4 making my day..

No comments:

Post a Comment