Blogger Templates

Tuesday, November 29, 2011

Cuti-cuti Malaysia tRah..

Day 7:

misi utama: tengok wayang lagi bersama kazen!! ^__^
<Girls Day Out. (5+1).oopPs! there's 1 boy..hihi>

hari ini saya bangun dengan penuh bersemengat coz mahu p Kk dengan kazen2 untuk tengok wayang..
wayang yang bakal kami tengok ialah...


sumber: Mr. Google

cerita ini memang BEST la! comel sangat kucing ini..especially time dia buat mata yang tersangat BULAT untuk hypnotise penjaga penjara tu untuk lepaskan dia..alalala!seandainya si Comot dapat buat muka secomel tu..akanku cium2 Comot..haha!

saya & kak saya sampai Kk jam 10.30 am..betul2 ikut plan la..tapi yang amat mengecewakan adalah, kazen2 saya lambat datang coz ada hal mahu diuruskan..jadi, terpaksalah saya & kak saya menunggu selama 1 jam lebih..barulah kazen2 saya sampai..lenguh kaki menunggu mereka..
habis 1 Suria Sabah (Ss)  tu kami sukat coz terlau bosan menunggu..
nampak sale di Padini pun kena buat x tahu saja coz poket sudah bocor..hoho

insiden yang berlaku hari ini:
mencari di mana letaknya kereta kazen saya

lepas tengok wayang, kazen2 saya bawa round2 di Ss..aduh!sudahlah kaki saya lenguh, macam mahu tercabut sudah skrew kaki saya..tapi apakan daya, ikut sajalah mereka jalan..xkan la saya mahu stay sorang2 di 1 tempat kan..hoho,nasib2..

puas berjalan2, tiba masanya untuk pulang..eh,jap..kazen2 saya kena hantar saya & kak saya p 1 Borneo (1B) pula coz hari ini abah saya mahu belanja makan di Pizza Hut!!wee..peluang keemasan ini.
tapi ada 1 masalah- mereka lupa di tingkat berapa mereka park kereta..aduh!

kami cari di tingkat 7, tiada..
naik lif pergi tingkat 8, tiada juga..
lepas tu, turun lagi p tingkat 7, kazen saya sorang tu cari semua penjuru, tiada juga..
turun tangga p tingkat 6..kazen saya yang satu2nya lelaki dalam team hari ini bagi dengan bangganya buka pintu & tada!!!itu dia kereta yang dicari2..
akhirnya, jumpa juga..kalau tidak, x balik lah kami..:D

kira2 jam 6 pm, kami sampai di 1B..kazen saya turunkan kami betul2 di depan pintu utama 1B tu..huh!memang klasssss la!hehe..^^

bestnya jalan2 hari ini..tengok wayang lepas tu abah belanja makan Pizza pula..
semoga hari2 esok akan ada aktiviti yang menarik lagi..
amin~

No comments:

Post a Comment