Blogger Templates

Tuesday, January 24, 2012

thousands of question marks

tit tot..
assalamualaikum..

mulakan penulisan dengan merepek:

pagi ini saya dikejutkan dengan panggilan dari seseorang..
dalam hati berbicara: " Siapalah call awal pagi macam ini?"
sekali tengok jam, mahu dekat jam 11 sudah...fuyoh! anak dara ka macam ini?bikin malu saja.

lepas jawab call, terus p mandi..kalau ditangguh2 alamatlah x mandi..ish3, x baik dijadikan teladan ini..
sebenarnya hari ini saya tiada plan apa2 pun mahu outing, tapi tiba2 saja p outing ini..
hal ini disebabkan, salah seorang kawan saya lapar..hehe..maklumlah, stay di hostel time cuti CNY ini..
kafe tutup bha..so, kenalah keluar makan di luar kampus..

so, saya pun p la outing dengan teman..
destinasi kali ini:
1. Satok
2. India Street

niat di hati pergi dua tempat ini adalah untuk beli charger hp sony, coz rosak sudah & mahu beli payung lipat yang telah sampai ajalnya & beli hp yang harga rm50 tu ja memandangkan hp lama saya pun nazak sudah..
selalunya lah, asal saja mahu dekat dapat elaun, mesti ada saja barang2 saya rosak atau pecah.hmm, bingung2..kenapalah mesti dapat petanda dengan cara macam ini? x boleh ka kalau gatal2 tangan saja..
orang kan selalu cakap, kalau gatal2 tangan tu, ertinya mahu terima duit la tu..
tapi tanda yang saya dapat ini lagi ekstrem..haduh2!
terima sajalah labu..


bicara hati: bilalah mahu dapat elaun ini??dompet sudah kering ini..
                 bilalah boleh p rumah orang2 cina ini? dapat juga pungut angpao sikit2 & tengok singa2 untuk release tension..hoho

semoga esok hari saya bakal menerima berita yang menggembirakan..amin..
good night peeps.

No comments:

Post a Comment