Blogger Templates

Wednesday, December 14, 2011

Cuti-cuti Malaysia tRah..

Day 19:

misi utama: tengok wayang (Ombak Rindu)

yeah! hari ini saya bersemangat coz mahu p tengok wayang dengan mummy, didi & ain (both my sis)
first time tengok wayang bersama mummy..kalau dengan siblings, memang selalu la juga..

kami plan tengok wayang jam 11.45 am, kami sampai di SS jam 11.30am..
huh!nasib baik sempat..mummy cakap, saya belanja tiket, dia belanja makan..ok!deal! :)
harga tiket semua Rm 34..kira ok la, sekali sekala belanja family..

saya berpuas hati la coz kami duduk di barisan tengah..view memang awesome la..
sedih juga saya tengok cita ini..
mummy dengan penuh perasaan tengok cita ini sampai habis satu bungkus tisu..
nasib baik satu bungkus ja, kalau 1 kotak kan bahaya tu..hehe
ain yang baru darjah 5 pun feeling juga tengok cita ini..
dia lagi yang dulu nangis daripada saya..
wah!budak zaman sekarang semakin maju..

lepas habis tengok wayang, perut minta isi pula..
so, kami p Megalong, Penampang untuk mengisi tangki yang hampir kosong ini..
tapi, makanan di kedai tu sangat menghampakan..
nasi goreng pataya- x sedap
sup pula tawar..bak kata jauh kedai
wantan ho yang didi makan pula masin..aduh!
cekewa!

can't wait for tomorrow...^__^

No comments:

Post a Comment