Blogger Templates

Friday, December 2, 2011

Cuti-cuti Malaysia tRah..

Day 11:

misi utama: sambung tengok "You're Beautiful" ^^

hmm...apa saya buat hari ini ya? <refleksi diri>
saya bercadang mahu pergi pekan tolong mummy saya menjual, tapi last2 x jadi coz ada orang jual kain hitam, bak kata nenek saya..maksudnya hari mahu hujan..hoho
so, duduk di rumah sajalah jawabnya, melayan cerita "You're Beautiful"

dari pagi- petang, asyik layan cerita tu saja..tapi, x juga pandai habis2 tengok..aigoo!
xpa, sabar sajalah..x lama lagi habis la tu..hehe..<positive thinking>

hari ini saya happy coz saya dapat pengalaman baru ---> kasih bersih SOTONG
yeah!so happy!!
selama saya hidup19 tahun di dunia ini, x pernah sekali pun bersihkan sotong..
ooopps, bocor rahsiaku..haha!kantoi!!
best juga bersihkan sotong ini..sampai saya terjumpa "benda" ini
.
.
.
.
.


^__^

esok, ada kenduri di rumah..^^



No comments:

Post a Comment