Blogger Templates

Sunday, December 4, 2011

Cuti-cuti Malaysia tRah..

Day 13:

misi utama: x pasti lagi

bangun pagi terus tengok tv & sarapan
saya tengok cerita ---> Arthur ..something2 la, lupa tajuk dia..hehe...yang saya ingat Arthur tu saja..:D

time tgk movie tu, boleh2 pula saya tidur lagi..
padahal tadi saya bangun agak  lewat..huh!memalukan betul
x lama kemudian, dengar suara parents baru balik dari tengok orang kahwin..terus bangun..
kalau x bangun, mesti dorang cakap macam ini: Tidur saja!!^^

hari ini sambung makan durian lagi..hehe..nikmat!
x lama lepas siap makan durian, abah cakap jom kita jalan..
wah!alangkah indahnya dunia pas saya dengar abah cakap macam tu..hehe..happy!

hari ini kami sekeluarga pergi 1B lagi..makan Pizza lagi...yahoo!!tQ abah coz belanja,hehe..:D
ingatkan parents akan bawa p LOGOS HOPE, tapi hampa coz x juga p sana..hoho

sampai di 1B, kena cari parking dulu..
memandangkan tiada parking, abah terpaksa parking di tingkat atas sekali..nice view jugalah di atas sini..
nampak bangunan tinggi2..skyscaper!

hari ini dua orang kazen saya ( itel & ima) tidur di rumah saya..
happy la adik saya coz ada kawan dia main2..hmm..


semoga hari2 yang seterusnya akan ada aktiviti2 yang best lagi...:D
hajat yang belum tercapai:
- p LOGOS HOPE ( pesta buku terapung ini akan tamat pada 11 Disember 2011. so, harap2 lah dalam masa terdekat saya dapat menjejakkan kaki ke situ.hoho)
- tengok cerita " Ombak Rindu".. ( teringin mahu tengok cerita ini coz cerita ini diadaptasi daripada novel!)


No comments:

Post a Comment