Blogger Templates

Thursday, May 17, 2012

Alhamdulillah dimurahkan rezeki..

tit tot..
assalamualaikum..

hari ini sehari2 tiada kuliah coz musim exam..syioknya!hehe..kadang2 bila difikirkan, best juga musim exam nie..best coz ada masa untuk study especially untuk pelajar yang suka study last minute macam saya ini..hehe..
memandangkan tiada kuliah, so saya malaslah mahu menjenguk kafe walaupun pada hakikatnya tangki sangat2 critical & perlu diisi.saya mengambil keputusan untuk 'puasa' pada hari ini..hehe..

time mahu t'lelap sudah, tiba2 ada orang call pula..dalam hati, siapalah yang mengganggu tidurku ini?
sekali tengok,dialah pula..hehe..walaupun tengah mamai2, jawab juga..lepas dia cakap dia d mcD, wah!segar terus mata saya & hati melonjak gembira..hilang terus rasa mengantuk..coz saya memang mengidam mahu makan mcD pun sejak abad lalu lagi...wahahahaha!hiperbola betul..hari ini baru hasrat hati tercapai..
anyway, thanks to him!^__^



jam 6-8: ada program di masjid
tentatifnya:

6-makan malam
7-solat maghrib
  - solat hajat
.
.
.
.  

nampak x makan malam di situ?hehe..wah!makan lagi..petang tadi baru ja makan, pastu di masjid pula ada acara makan2 lagi..alhamdulillah..memang kenyang la..

selain itu, ada orang yang baik hati bagi saya coklat almond & NIPS.
pastu ada seorang kakak senior pula datang pergi bilik saya & bagi air 100 plus yang sejuk..sangat sedap bila minum time hari panas ini..hehehe..


terima kasih daun keladi,
kalau ada tambah lagi.
<bak kata nenek saya :) >

Alhamdulillah..

2 comments:

  1. wahhh!! mcd lagi! hehe.. suka mkn coklat hehe

    ReplyDelete
  2. kak eva: akhirnya t'cpai jg hasrat mo mkn mcD..:)

    ReplyDelete