Blogger Templates

Thursday, May 17, 2012

I want these..

tit tot..
assalamualaikum..

lama x update blog coz malas mahu menaip & tiada idea mahu tulis pasal apa..
so, setiap kali log in blog, baca entry2 orang lain ja..
tiba2 hari ini ada rajin sikit la untuk menaip, tapi taip entry simple2 ja la..

ini adalah list makanan yang saya tersangatlah mahu makan, tapi masih belum kesampaian lagi..hoho..sabar ja la..
1.

2. 

3. 

Sumber gambar2 di atas: Mr. Google

hmm...bilalah boleh makan semua makanan di atas ini?seandainya sekarang ini saya berada di tempat sendiri, senang juga mahu jalan & makan semua ini..xpa2, sabar ja la..x lama lagi cuti..time cuti nanti boleh lah makan puas2..

McD tu saya mengidam dari bulan lalu lagi..tapi, setiap kali mahu pergi McD, ada ja masalah..tiada transport la, tiada teman la..ish3..

Pizza pula saya mengidam lepas saya dapat kupon free dari seorang rakan..tapi sampai sekarang belum juga guna kupon2 tu..

Blackforest cake..sangat suka makan kek ini sejak birthday party time kecil2 dulu..
mula2 x pandai sangat makan apa2 jenis kek..abah saya yang perkenalkan kek semua2 nie..so, sekarang nie ada kemajuan sikitlah..pandai sudah makan kek..hehe..:D
Beberapa hari yang lepas ada pergi Kuching Central (KC) dengan roommate, Miss Z..niat di hati mahu makan makanan yang enak & beli kek..sekali sampai di LOF, KC, cuma tinggal kek2 yang saya x suka..hoho..sedihnya..kesudahannya, sampai hari ini belum tercapai niat mahu makan kek ini..."paspun", orang Sabah cakap kalau x t'capai niat mahu makan sesuatu makanan..


pesanan untuk diri sendiri: bersabarlah k..x lama lagi dapat juga makan semua tu...sabar..sabar..sabar..

2 comments:

  1. Sbar~ bufday ko nti minta la abh bli kek & smua mamam tu.. XDDDD

    ReplyDelete
  2. Dd:wei!stalker...
    xpa2...yg num 1 tu uda t'cpai ptg td...hehe...:)

    ReplyDelete