Blogger Templates

Sunday, July 1, 2012

It's weekend..^__^

tit tot..
assalamualaikum..

yeah!I love weekend..Weekend is the most perfect time to go outing and get some fresh air..
memandangkan kemarin saya terperap ja dlm bilik lepas gotong-royong,hari inilah hari yang amat sesuai untuk melepaskan gian..hahaha!destinasi hari ini: Satok-India Street...

x perlu ditanya saya pergi outing guna apa...semestinya bas K8 yang banyak berjasa..inilah nasib orang yang tiada lesen dan juga kenderaan..sabar ja..hari ini penat saya n Miss Z tunggu K8...hampir 30 min juga kami duduk di perhentian bas..sampai mahu putus asa sudah tunggu..demi outing,saya gagahkan juga diri ini untuk menanti dan akhirnya kami sampai ke Satok pada jam 11..

sampai2 ja, tangki minta isi..so, we decided to have our brunch at SCR..weehooo!lama x makan di SCR..
Chicken fillet rice RM 7 + Orange juice= RM 11.30 ^^ 
Me like it!

Setelah isi tangki, saya 'heret' Miss Z pergi Pasar Minggu Satok..cuci2 mata..hehe..
lepas jalan2, terus pergi beli peppermint ice cream..tiba2 terjumpa dengan blogger ini--->Kak Zie :)
sangat terkejut coz x sangka dapat jumpa..tapi saya x berani tegur..
ok,next destination..India Street!
How to go there?It's simple bebeh!sekali lagi perlu naik bas atau van sapu..tambangnya cuma RM1..murah kan?hehe..kalau rasa mahu exercise boleh juga..jalan selama 20 mins la..berpeluh juga kalau jalan kaki dari Satok-India Street..hehe

tujuan utama pergi India Street adalah untuk tukar charger yang tersalah beli n x ngam..
jalan punya jalan, terbeli pula novel ini: Rasa Paling Indah- Durrah Fatiha


mula2 mahu cari 'Kahwin Ganti' atau 'Kampung Girl', tapi sales girl itu bilang tiada stok sudah..hoho..beli ja lah rasa paling indah..:)

seronok dapat jalan2..hope that next week boleh jalan2 lagi selagi belum ada assignment..
ok, mahu sambung baca 'kitab' baru..hehe..
good day.

No comments:

Post a Comment